sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Tohvelisankari

Olen auttamaton innostuja, kun näen mukavan ohjeen tai työtavan olen heti valmis hankkimaan välineet itselleni. Valmista tuotosta ei useinkaan synny tai en ehdi  (muka) tekemään sitä valmiiksi arjen pyörityksessä vaan matka tuumasta toimeen on usein pitkä. Toisaalta parempi myöhään kuin ei milloinkaan... tosin en keksi mitä tekisin kanavatyölle jonka aloitin joskus teininä..... muutama pisto ja työ, jossa rakastunut nuoripari halaa toisiaan olisi valmis.... hmm tyyli ei enää kohtaa sisutusmakuani.  Tästä aasinsiltana, olen huomannut että ohjatatut yhteiset tekemisillat sopiikin minulle kuin nenä päähän sillä ryhmäkuri ja pieni painostus toimii aina.

Syyskuussa marttayhdistykseni aiheena oli martasta tohvelisankari.  Tuuliadesignin Minna tuli tarvikepaketit mukanaan pitämään meille tossujen virkkausillan ja minähän olin innolla mukana. Tossut tehtiin matonkuteesta ja illan aikana sain toisen tossun valmiiksi ja toisen..... viikon päästä, mutta senkin illan aikana televisiota katsellessa.
Tossut voisin teettää koulussakin käsityötunnilla, sillä sen verran mukava ja "nopea" näitä oli tehdä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti